Need help?
Frequently Asked Questions
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
Продукт, който е със стикер EXCLUSIVE, означава продукт, за който не важат кодове или сезонни отстъпки.
Моля вижте таблицата ни с размери, по която да се ориентирате кой е най-подходящият за Вас. Ако имате нужда от консултиране, се свържете с нас на телефон: 0888 477 069 или ни пишете на имейл адрес: customercare@paramidonna.com
Продукт, който е със стикер PREORDER, означава, че в момента не е наличен, но се очаква да бъде скоро. Срокът, в който ще е наличен може да откриете в описанието на продукта.
Банските се продават само на комплекти и не е възможно да комбинираме един размер от горна част с друг размер долна част.
Можете да изберете от следните методи за плащане:
* плащане с карта - за всички поръчки, платени с карта, доставката е фиксирана и е спрямо избраната от Вас куриерска фирма.
* наложен платеж - заплащане на сумата при получаване на продукта от куриерската фирма. Доставката е фиксирана и е спрямо избраната от Вас куриерска фирма.
* по банков път - можете да преведете сумата по банков път за фирма
ДИАМОД ЕООД,
IBAN: BG55UBBS80021093833930
BIC: UBBSBGSF
Кодът за отстъпка се прилага при финализиране на поръчката. Ако правите поръчката си от мобилно устройство, ще видите полето на последната стъпка от поръчката - плащане. Моля, не записвайте кода в поле “бележки”, тъй като няма да бъде отразен. В случай, че правите поръчката си от десктоп, полето за код се визуализира от Ваше дясно още на първата стъпка от въвеждане на данните Ви за доставка.
Обърнете внимание, че кодовете за отстъпка не могат да бъдат използвани при покупка на подаръчни ваучери и не се комбинират с други отстъпки и промоции.
След като завършите поръчката си, на посоченият от Вас имейл, ще получите потвърждение за покупката, както и номер на поръчката. Веднага щом пратката е предадена от наш служител на куриерската фирма, ще получите още един имейл за потвърждение. Моля, ако не получавате известие за поръчката си, уверете се, че сте въвели коректен имейл адрес. Ако все пак всичко е наред и не сте получили потвърждение от наша страна, не се колебайте да позвъните на телефон: 0888 477 069 или да ни пишете на имейл customercare@paramidonna.com.
След като финализирате поръчката си, ще получите имейл с потвърждение. Наш служител ще се свърже са Вас само в случаите, когато е необходимо да уточним адрес за доставка или друго, свързано с поръчката на продукта.
Времето за доставка на пратките е между един и три работни дни. Изключение правят населените места, които се обслужват по график от куриерските фирми Еконт и Спиди. Поръчки, направени събота и неделя или на национални празници, се обработват на първия работен ден. По време на промоционални кампании е възможно поръчките да бъдат изпълнени в рамките на един до пет работни дни. Ако не успеем да изпълним поръчката Ви в срок, наш служител ще се свърже с Вас по телефона. Моля, обърнете внимание, че ако сте поръчали продукт на PREORDER, той ще бъде изпратен на указаната дата в описанието.
В случай, че желаете да получите поръчката си експресно, не се колебайте да се свържете с нас на телефон: 0888 477 069 или да ни пишете на имейл: customercare@paramidonna.com
След като финализирате поръчката си, може да смените адреса, като се свържете с нас на номер 0888 477 069. Ако поръчката Ви е вече подготвена и/или изпратена, е необходимо да се свържете с куриер за пренасочване на пратката. Моля, обърнете внимание, че куриерските фирми Еконт и Спиди имат такса за пренасочване на пратки от едно населено място към друго или от личен адрес за офис. Тази такса се поема от Търговеца само в случаите, когато погрешно е изпратил стоката до друг адрес.
Да, можете да отмените своята поръчка на телефон: 0888 477 069 или да ни пишете на имейл: customercare@paramidonna.com Ако поръчката Ви е направена с карта, е необходимо да попълните и формуляр за връщане, който може да изтеглите от тук, за да възстановим сумата.
Свържете се с нас по телефон на: 0888 477 069 или имейл адрес: customercare@paramidonna.com
Всички поръчки се изпращат с куриерски фирми Еконт и Спиди. Доставката е фиксирана за куриерска фирма Еконт, а за Спиди може да варира спрямо стойността на наложения платеж. Ако предпочитате да доставим продукта с друга куриерска фирма, е необходимо да се свържете с нас на телефон: 0888 477 069 или да ни пишете на имейл: customercare@paramidonna.com В този случай доставката е изцяло за сметка на клиента.
Ако сте посочили офис за доставка с друга куриерска фирма, е възможно забавяне в доставката. Наш служител ще се свърже с Вас, за да уточни данните за доставка.
Ако сте въвели адрес, на който се намира офис на куриерска фирма, различна от Еконт или Спиди и не сте го упоменали, очаквайте доставка на този адрес.
Ако сте получили имейл за това, че поръчката Ви е изпратена, но повече от три работни дни не получавате известие за доставка, уверете се, че все пак:
* не сте посочили грешен или непълен телефон за връзка
* куриер не е правил опити да се свърже с Вас на посочения адрес три поредни работни дни, но не сте отговорили на обажданията
* пратката Ви не е в посочения офис на Еконт или Спиди, но не сте получили sms
Не се колебайте да се свържете се с нас по телефон 0888 477 069, за да проверим къде е пратката Ви към момента и дали не е върната обратно към нас.
Нямаме минимум за стойността на поръчката. Молим да проверите дали няма лимит върху размера на транзакциите по банковата Ви сметка.
Да, можете на номер: 0888 477 069 или да ни пишете и на имейл: customercare@paramidonna.com