Пропусни това

Количка

Вашата количка е празна

Доставка и връщане

УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА:

  • Всички пратки се изпращат с опция преглед.
  • Доставките на територията на България се извършват от куриерските фирми Еконт Експрес и Спиди. Цената на доставката е фиксирана за Еконт, а за Спиди може да варира спрямо стойността на таксата на наложения платеж.
  • Куриерската услуга както за получаване, така и за връщане, е за сметка на клиента.
  • Стандартния срок на доставка е от 1 до 3 работни дни (изключение правят населени места, които се обслужват по график на Еконт и Спиди). Моля, обърнете внимание, че по време на промоционални кампании на бранда е възможно доставката да отнеме до 5 работни дни.
  • Поръчки, постъпили в събота, неделя, както и национални почивни дни се обработват съответно – понеделник или първи работен ден след празника.
  • Поръчки се обработват до 15 ч. в работни дни. Поръчките, постъпили след 15 ч., се обработват на следващия работен ден.
  • При невъзможност пратката да бъде обработена, ще бъдете уведомени на посочения имейл от вас или този, от който е направена поръчката.
  • При всякакви въпроси сме на разположение на посочения имейл адрес: customercare@paramidonna.com 

Цена на доставка:

  • Цената на доставката не е крайна, а варира спрямо параметрите на вашата пратка. Доставка със Спиди (до офис- 5,90 лв., до адрес 7,90 лв.); Доставка с Еконт (до офис 7,90 лв., до адрес - 9,90 лв.)
  • Цената на доставка е безплатна за поръчки над 399 лв. (с изключение на периодите с активна промоция)
  • Всички цени са с включен ДДС

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ:

Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже от стоката, която е закупил, като може да избере да върне продукта от личен адрес или офиси на куриерски фирми Еконт и Спиди. Клиентът не трябва да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за обратна доставка. Срокът започва да тече от датата на:

  •  получаване на продукта; 

Стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни по сметката, която сте посочили в заявлението за връщане.

Формуляр за връщане на закупени от нас артикули, можете да свалите от тук.

  • Всички плетени продукти изработени на една кука НЕ ПОДЛЕЖАТ на връщане или замяна. Тъй като изработката на всеки един от плетените продукти отнема продължително време.
  • Бански костюми поради специфичността на плата нямат хигиенна лепенка, тъй като това уврежда материята. Те също НЕ ПОДЛЕЖАТ на връщане след разопаковане, защото няма гаранции дали продуктът не е пробван или тестван съгласно чл. 57 т.5 от ЗЗП.
  • Изключения от правото на връщане:
    В съответствие с чл. 57 т.5 от ЗЗП. Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят НЯМА право да върне:
    Запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето. В тази категория попадат бельо и бански, които са разопаковани след доставката, както и други артикули, влизащи в непосредствен контакт с тялото.

Адресът за връщане или замяна:

гр. София, ул. Обиколна 29, Фулфилмънт Център - Fullhouse, телефон: 0879903665

Можете да върнете поръчан артикул само когато НЕ са налице повреди, причинени от неправилна употреба – стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена, със следи от грим. Опаковката също трябва да бъде в запазената си цялост и артикулът да бъде върнат в нея. Всички етикети на стоката трябва да бъдат запазени, както и хигиенната лепенка на продукта, които съдържат такава.

Ако установим, че някое от тези условия не е спазено, си запазваме правото за невъзстановяване на сумата по вашата сметка и се налага да изпратим обратно към вас върнатия артикул.

Имате право да направите рекламация в случай на:

  • производствени дефекти на стоката (открити при получаване на продукт(и) или до 14-дневен срок при спазени горепосочените условия за връщане)
  • грешно изпратен към Вас артикул

В тези случаи, разходите по доставката ще бъдат поети от Търговеца. За направата на рекламация Клиентът се задължава предварително да уведоми в писмен вид Търговеца на customercare@paramidonna.com като приложи снимков материал, където е посочен ясно дефектът или в случаите на погрешно изпратен размер от Търговеца – като се посочва и номера на поръчката, където е виден и точен желаният от Клиента размер.